کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316362 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عدم پشتیبانی از iOS 9 و قدیمی تر توسط اپلیکیشن توئیتر

به گزارش سافت گذر، توئیتر قرار است دیگر از نسخه‌های 9 و قدیمی‌تر سیستم عامل iOS پشتیبانی نکند بنابراین در آخرین ورژن اپلیکیشن این شبکه اجتماعی پیامی با همین مضمون به کاربران به نمایش در می‌آید.

اپل آیفون 5G اینترنت نسل 5 ال‌جی موتورولا Verizon Sprint 4G LTE

از این پس تنها کسانی می‌توانند آپدیت اپلیکیشن توئیتر را دریافت کنند که نسخه سیستم عامل آنها iOS 10 و یا بالاتر است.

توئیتر دلیل این اقدام را همگام‌سازی نرم‌افزاری برای پیشرفت در همه زمینه‌ها اعلام کرده است.

به گزارش سافت گذر، توئیتر در این‌باره می‌گوید:(( ما می‌خواهیم میان تمام پلتفرم‌ها همگام‌سازی و تعامل به وجود بیاوریم به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا دیگر از نسخه 9 و قدیمی‌تر سیستم عامل iOS پشتیبانی نکنیم به همین دلیل کسانی که از این ورژن استفاده می‌کنند دیگر قادر به دریافت آپدیت برای اپلیکیشن ما نخواهند بود. بنابراین اگر کسی می‌خواهد آخرین آپدیت‌ها را دریافت کرده و عملکرد بهتری را در نرم‌افزار تجربه کند، باید نسخه iOS 10 و بالاتر را در گوشی داشته باشد)).

اپل آیفون 5G اینترنت نسل 5 ال‌جی موتورولا Verizon Sprint 4G LTE

اگرچه این خبر خوبی برای گوشی‌های دارای iOS 9 و قدیمی‌تر نیست ولی این اقدام به سازندگان نرم‌افزار امکان ارائه خدمات بهتر و ویژگی‌های جدیدتر را در اپلیکیشن‌های آتی می‌دهد. آنها می‌توانند از مزایای ارائه شده توسط یک شرکت در زمینه سیستم عامل بهره‌مند شده و دیگر نگران پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی‌تر نباشند.

به گزارش سافت گذر، البته توئیتر تنها شرکتی نیست که چنین کاری انجام می‌دهد زیرا عدم پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی‌تر یک سیستم عامل، امری کاملاً رایج میان همه شرکت‌هاست. برای مثال، لینکدین و اسنپ‌چت فقط از نسخه‌های 10 و بالاتر سیستم عامل iOS پشتیبانی می‌کنند و تنها شبکه‌های اجتماعی که iOS 9 را در لیست سیستم عامل تحت حمایت خود دارند، فیسبوک و یوتیوب می‌باشند.

لازم به ذکر است که خطر عدم پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید نسبت به iOS بیشتر است زیرا هنوز هم بسیاری از کاربران محبوب‌ترین سیستم عامل دنیا از نسخه‌های قدیمی آن استفاده می‌کنند و این یعنی همه افراد از یک ورژن واحد بهره نمی‌برند. مثلاً هنوز هم هستند کسانی که اندروید 4 و 5 را در گوشی‌های خود دارند ولی در سمت دیگر، کاربران iOS تقریباً به نسخه‌های 10 و بالاتر روی آورده‌اند.
آن‌طور که خودِ اپل اعلام کرده، تنها 5 درصد از کاربران از ورژن‌های 9 و قدیمی‌تر سیستم عامل iOS استفاده می‌کنند.

اپل آیفون 5G اینترنت نسل 5 ال‌جی موتورولا Verizon Sprint 4G LTE

البته نگرانی از بابت عدم نصب اپلیکیشن توئیتر در iOS 9 وجود ندارد زیرا تنها قرار است که بروزرسانی‌هایی برای این نسخه از این سیستم عامل ارائه نشود.

در پایان اشاره کنیم که نسخه 9 سیستم عامل iOS در سال 2015 معرفی شد ولی به خاطر اینکه بلافاصله پس از آن نسخه‌های 10 و 11 معرفی شدند، به توفیق چندانی دست نیافت و با توجه به اینکه قرار است امسال نیز از ورژن 12 رونمایی شود، احتمال می‌رفت که دیگر کسی به این ورژن قدیمی توجهی نکند.


منبع: techtimes.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42599 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/05 تعداد مشاهده: 1564
سافت گذر